KNIHA NÁVŠTĚV
Ráda bych poděkovala za ochotu, rychlost a za skvělý přístup, objednávali jsme umyvadla MOON a baterie, vše přišlo hned druhý den a v naprostém pořádku. Díky a budeme se těšit na další nákup
Zdravím, díky díky.... jemné šroubení je to pravé ..:)) Příjemný víkend F.Cermak PS OceNuji moc Vaši proaktivitu a pomoc ... Super reference i pro zaměstnavatele .... doufám, že to ocení/ oceňuje ..:))) RNDr. František Čermák člen představenstva ČD - Informační Systémy, a.s. Sokolovská 131/86, 186 00 Praha 8 – Karlín Tel.: +420 602 279 512 Mobil: +420 602 279 512 E-mail: www: http://www.cdis.cz
Děkuji moc za ochotu s jakou mi pomohl pan Luděk Sadílek. Stala se mi nepříjemná věc, objednal jsem si sprchový kout SKKP2-90, ale přepravní firma jednu část dovezla prasklou. Zboží jsem převzal a když jsem sprcháč rozbalil, tak jsem zjistil danou závadu. Jenže přepravní firma se k reklamaci neměla, že prý jsem už podepsal převzetí, přitom reklamaci jsem provedl téměř okamžitě po obdržení zásilky. Při konzultaci problému s panem Sadílkem mi nabídl řešení, že jsem mu daný prasklý díl poslal a on mi obratem zajistil výměnu prasklého dílu. Tomu říkám perfektní služby, které v dnešní době nejsou vždy samozřejmostí. Ještě jednou pane Sadílku děkuji a přeji Vám hodně úspěchů.
Velice děkuji za vstřícnost panu Luďku Sadílkovi. Podle přečtených příspěvků nejsem zdaleka jediný spokojený zákazník. Obchod vřele doporučuji.
Velice děkuji za profesionální přístup a ochotu pana Sadílka při realizaci mé objednávky. K vaně NEW DAY 150x150, kterou jsem objednávala mi doporučil veškeré potřebné příslušenství. Vše dorazilo v pořádku do 2 pracovních dnů. Tento obchod opravdu doporučuji :-)
Dobry vecer, chtela bych velice podekovat za super obchod, profesionalitu, ochotu, vstricnost, proste naprosto dokonale jednani. Jsem velice spokojena a mohu jen a jen doporucit!!!! Jeste jednou moc dekuji a preji jen same uspechy a spokojene zakazniky.
Dobrý den,děkuji panu Sadílkovi za vstřícný přístup k řešení problémů zákazníků týkající se sanity. Potřeboval jsem sprchový kout SKKP2-90 s vaničkou, který není již 1 rok na trhu.Po telefonním dotazu zaslal e-mailem řešení a posléze i dodal v krátké době sprchový kout s vaničkou. Z mojí strany velká spokojenost.
Byl jsem zde poprvé, děkuji oběma pánům za ochotu, zabalení zboží a profesionalitu. Držím palce a doporučuji obchod Tomáš Kipus za tým aukce inzerce smlouvame.cz
Málokdy se setkáme s tak vstřícným a profesionálním přístupem k zákazníkovi,jak tomu bylo při jednání s vaší firmou.Děkujeme.
Dobrý deň, Chcela by som sa touto cestou poďakovať p. Sadílkovi, za ústretový a profesionálny prístup. Dnes je veľkou vzácnosťou stretnúť ochodníkov s podobnými vlastnosťami a preto je radosť u nich nakupovať. Ešte raz ďakujem.
Dobrý den pane Sadíek, rád bych Vám touto cestou poděkoval za Váš perfektní přístup k zákazníkovi. Zakoupil jsem u vás nástroje a bylo u nich uvedeno, že některé jsou použité. Proto jsem považoval za normální, že budou na sobě mít stopy používání. Přišly mi nástroje v převážné většině skoro nepoužité a jen u jednoho závitníku byly částečně vyštípane zuby. V poděkování jsem se Vám o tom zmínil, a vzápětí jsem od Vás dostal zprávu, že mi posíláte nový, ještě zabalený závitník. Byl jsem mile překvapený, že ještě stále jsou mezi námi lidé pro které je dobrý obchod takový, kdy jsou spokojené obě strany. Velice si vážím VAšeho přístupu k zákazníkovi. Kéž bychom v životě mohli potkávat lidi s takovou povahou a citivým přístupem. Moc Vám za všechno děkuji a srdečně Vás zdravím, Petr Smékal.
Dobrý den, rád bych se také přidal k řadě spokojených zákazníků a vřele souhlasím s přístupem pana Sadílka. Úspěšný obchod opravdu dělá vždy dobrý prodejce a skvělý produkt. Děkuji a přeji Vám fajn dny a úspěch.
Děkuji tímto panu Sadílkovi za jeho vztřícný a profesionální přístup k zákazníkovi. Jeho rady pomohly vyřešit problem s masážní vanou RAVAK . Takto si představuji komunikaci mezi zákazníkem a prodávajícím. Služby tohoto vzácně ochotného člověka doporučuji.
Dekuji jeste jednou panu Sadilkovi za jeho skvely navrh reseni meho problemu se sprchovym koutem.Usetril mi mimoradne vydaje i cas. Trpelive a bez otaleni odpovidal na me dotazy. Zbozi dorucila sluzba TNT po telefonnim avizu presne podle casoveho planu. Sprchovy kout jiz slouzi ke spokojenosti cele rodiny.Kdyz koupelnu, tak RAVAK!
Je mi líto že jste nečetl podmínky e shopu.Cena 150 Kč je balné a nemá s přepravou nic společného! Vybral jste pro tuto zásilku nejnevhodnější alternativu. Jednak je u této služby připočítáno 60 Kč za dobírku a balné za 150. Byla to vaše volba. Pokud by jste objednal poštou, nebo TNT celkové náklady na přepravu by byly cca max. 120 Kč. Balné je v tomto případě pouze 50 Kč. Zohlednění cestu ve faktuře je při platbě předem. Jelikož používáme na přepravu různou externí přepravní společnosti, je třeba se na cenu informovat. V podmínkách uvádíme telefonní číslo. Nebo se můžete informovat přímo u nás. Rádi s vámi přepravu zkonzultujeme. Na vysvětlenou. Každá přepravka má svá specifika. Zboží posíláme od 10 Kč až po třeba 150000 Kč. Jsou různých rozměrů a váhy. Také přepravní společnosti rozdílně zásilky posuzují. Některé nezohledňují objem, tedy výhodné pro přepravy vany. Pošta je zase nejlevnější pro malé zásilky. TNT zase na rychlost dodání atd. Také posíláme i do zahraničí. Není tedy v našich silách paušalizovat cenu přepravy předem. Mrzí mne, že jste spokojen nebyl a budu se snažit vymyslet jak tento aspekt ještě zlepšit. Děkuji vám proto za váš postřeh. Luděk Sadílek