KNIHA NÁVŠTĚV

Anketa

Vložit zprávu do knihy návštěv

Zpráva

Kontrolný kód

i

* (Povinné)

František Čermák 2. 12. 2017 00:00:00

Zdravím, díky díky.... jemné šroubení je to pravé ..:)) Příjemný víkend F.Cermak PS OceNuji moc Vaši proaktivitu a pomoc ... Super reference i pro zaměstnavatele .... doufám, že to ocení/ oceňuje ..:))) RNDr. František Čermák člen představenstva ČD - Informační Systémy, a.s. Sokolovská 131/86, 186 00 Praha 8 – Karlín Tel.: +420 602 279 512 Mobil: +420 602 279 512 E-mail: www: http://www.cdis.cz

Karel 2. 9. 2016 00:00:00

Děkuji moc za ochotu s jakou mi pomohl pan Luděk Sadílek. Stala se mi nepříjemná věc, objednal jsem si sprchový kout SKKP2-90, ale přepravní firma jednu část dovezla prasklou. Zboží jsem převzal a když jsem sprcháč rozbalil, tak jsem zjistil danou závadu. Jenže přepravní firma se k reklamaci neměla, že prý jsem už podepsal převzetí, přitom reklamaci jsem provedl téměř okamžitě po obdržení zásilky. Při konzultaci problému s panem Sadílkem mi nabídl řešení, že jsem mu daný prasklý díl poslal a on mi obratem zajistil výměnu prasklého dílu. Tomu říkám perfektní služby, které v dnešní době nejsou vždy samozřejmostí. Ještě jednou pane Sadílku děkuji a přeji Vám hodně úspěchů.

Jana Nováková 4. 1. 2016 00:00:00

Velice děkuji za vstřícnost panu Luďku Sadílkovi. Podle přečtených příspěvků nejsem zdaleka jediný spokojený zákazník. Obchod vřele doporučuji.

Lenka Vavrušková 28. 11. 2015 00:00:00

Velice děkuji za profesionální přístup a ochotu pana Sadílka při realizaci mé objednávky. K vaně NEW DAY 150x150, kterou jsem objednávala mi doporučil veškeré potřebné příslušenství. Vše dorazilo v pořádku do 2 pracovních dnů. Tento obchod opravdu doporučuji :-)

Daniela 15. 10. 2015 00:00:00

Dobry vecer, chtela bych velice podekovat za super obchod, profesionalitu, ochotu, vstricnost, proste naprosto dokonale jednani. Jsem velice spokojena a mohu jen a jen doporucit!!!! Jeste jednou moc dekuji a preji jen same uspechy a spokojene zakazniky.

Leopold www 10. 4. 2015 00:00:00

Dobrý den,děkuji panu Sadílkovi za vstřícný přístup k řešení problémů zákazníků týkající se sanity. Potřeboval jsem sprchový kout SKKP2-90 s vaničkou, který není již 1 rok na trhu.Po telefonním dotazu zaslal e-mailem řešení a posléze i dodal v krátké době sprchový kout s vaničkou. Z mojí strany velká spokojenost.

Tomáš Kipus www 16. 8. 2014 00:00:00

Byl jsem zde poprvé, děkuji oběma pánům za ochotu, zabalení zboží a profesionalitu. Držím palce a doporučuji obchod Tomáš Kipus za tým aukce inzerce smlouvame.cz

Jiří Gebarovský 17. 3. 2014 00:00:00

Málokdy se setkáme s tak vstřícným a profesionálním přístupem k zákazníkovi,jak tomu bylo při jednání s vaší firmou.Děkujeme.

Marianna 28. 1. 2014 00:00:00

Dobrý deň, Chcela by som sa touto cestou poďakovať p. Sadílkovi, za ústretový a profesionálny prístup. Dnes je veľkou vzácnosťou stretnúť ochodníkov s podobnými vlastnosťami a preto je radosť u nich nakupovať. Ešte raz ďakujem.

Petr Smékal 9. 1. 2014 00:00:00

Dobrý den pane Sadíek, rád bych Vám touto cestou poděkoval za Váš perfektní přístup k zákazníkovi. Zakoupil jsem u vás nástroje a bylo u nich uvedeno, že některé jsou použité. Proto jsem považoval za normální, že budou na sobě mít stopy používání. Přišly mi nástroje v převážné většině skoro nepoužité a jen u jednoho závitníku byly částečně vyštípane zuby. V poděkování jsem se Vám o tom zmínil, a vzápětí jsem od Vás dostal zprávu, že mi posíláte nový, ještě zabalený závitník. Byl jsem mile překvapený, že ještě stále jsou mezi námi lidé pro které je dobrý obchod takový, kdy jsou spokojené obě strany. Velice si vážím VAšeho přístupu k zákazníkovi. Kéž bychom v životě mohli potkávat lidi s takovou povahou a citivým přístupem. Moc Vám za všechno děkuji a srdečně Vás zdravím, Petr Smékal.

Miloš Jiráček 20. 9. 2013 00:00:00

Dobrý den, rád bych se také přidal k řadě spokojených zákazníků a vřele souhlasím s přístupem pana Sadílka. Úspěšný obchod opravdu dělá vždy dobrý prodejce a skvělý produkt. Děkuji a přeji Vám fajn dny a úspěch.

Petr Kaisr www 3. 9. 2013 00:00:00

Děkuji tímto panu Sadílkovi za jeho vztřícný a profesionální přístup k zákazníkovi. Jeho rady pomohly vyřešit problem s masážní vanou RAVAK . Takto si představuji komunikaci mezi zákazníkem a prodávajícím. Služby tohoto vzácně ochotného člověka doporučuji.

Josef Dvorak 24. 8. 2013 00:00:00

Dekuji jeste jednou panu Sadilkovi za jeho skvely navrh reseni meho problemu se sprchovym koutem.Usetril mi mimoradne vydaje i cas. Trpelive a bez otaleni odpovidal na me dotazy. Zbozi dorucila sluzba TNT po telefonnim avizu presne podle casoveho planu. Sprchovy kout jiz slouzi ke spokojenosti cele rodiny.Kdyz koupelnu, tak RAVAK!

Výprodejový sklad - odpověď 15. 8. 2013 00:00:00

Je mi líto že jste nečetl podmínky e shopu.Cena 150 Kč je balné a nemá s přepravou nic společného! Vybral jste pro tuto zásilku nejnevhodnější alternativu. Jednak je u této služby připočítáno 60 Kč za dobírku a balné za 150. Byla to vaše volba. Pokud by jste objednal poštou, nebo TNT celkové náklady na přepravu by byly cca max. 120 Kč. Balné je v tomto případě pouze 50 Kč. Zohlednění cestu ve faktuře je při platbě předem. Jelikož používáme na přepravu různou externí přepravní společnosti, je třeba se na cenu informovat. V podmínkách uvádíme telefonní číslo. Nebo se můžete informovat přímo u nás. Rádi s vámi přepravu zkonzultujeme. Na vysvětlenou. Každá přepravka má svá specifika. Zboží posíláme od 10 Kč až po třeba 150000 Kč. Jsou různých rozměrů a váhy. Také přepravní společnosti rozdílně zásilky posuzují. Některé nezohledňují objem, tedy výhodné pro přepravy vany. Pošta je zase nejlevnější pro malé zásilky. TNT zase na rychlost dodání atd. Také posíláme i do zahraničí. Není tedy v našich silách paušalizovat cenu přepravy předem. Mrzí mne, že jste spokojen nebyl a budu se snažit vymyslet jak tento aspekt ještě zlepšit. Děkuji vám proto za váš postřeh. Luděk Sadílek

Jan Michalčík 25. 7. 2013 00:00:00

Se zbožím jsem vesměs spokojený, ale nemáte dobře vyřešený informace ohledně přepravy. Prakticky než mě zboží došlo tak jsem nevěděl kolik bude poštovné.Ta informace..+150kč je sice hezká, ale k mému nemilému překvapení 280,-kč za 1 sprchovou hlavu a to ještě s 2 denním dodáním, nevím nevím. Podotýkám že mi o tu dobu dodání nejde. jako spíše o to že ve faktuře mělo být od začátku uvedena výsledná částka a né že si firma externě vystaví příjmový pokladní doklad na částku kterou ona uzná za vhodné.

Předvolby soukromí
Soubory cookie používáme k vylepšení vaší návštěvy tohoto webu, k analýze jeho výkonu a ke shromažďování údajů o jeho používání. Můžeme k tomu použít nástroje a služby třetích stran a shromážděná data mohou být přenášena partnerům v EU, USA nebo jiných zemích. Kliknutím na „Přijmout všechny soubory cookie“ vyjadřujete svůj souhlas s tímto zpracováním. Níže můžete najít podrobné informace nebo upravit své preference.

Zásady ochrany soukromí

Ukázat podrobnosti

Přihlášení