REKLAMACE
Podmínky a postup reklamací.
POZOR: Reklamovat nelze závady, nebo souvislosti navazující na závadu, která byla předmětem výprodeje
Pro snadné a rychlé uplatnění reklamace vyplňte formulář nebo nás kontaktujte telefonicky nebo e-mailem na příslušné středisko.
Formulář pro uplatnění reklamace
Obecnická 285
261 01 Příbram
Telefon: +420 318 427 280, +420 318 427 252
E-mail: reklamace@ravak.com RAVAK a.s., Středisko baterie
Baterie Bernartice nad Odrou 298
741 01 Nový Jičín
T: +420 724 663 183
E-mail: reklamace@ravakbaterie.com
Konkrétní postup reklamačního řízení se řídí Obchodními podmínkami RAVAK.
Je dobré vědět:
V případě zaslání vadného zboží k reklamaci je kupující povinen předat zboží ve vhodném obalovém materiálu, jež vyhovuje přepravním požadavkům dodaného zboží, nejlépe v původním obalu. Prodejce není povinen přijmout k reklamaci zboží, nebude-li vhodně zabaleno a předáno s požadovanými součástmi a příslušenstvím, nebo nedovoluje-li to jeho stav z hlediska hygienického. Poškození zboží vzniklé v průběhu jeho dopravy zajišťované kupujícím nelze reklamovat.
Za vadu zboží nelze považovat, když věc byla užívána nadměrně či jinak nepřiměřeně účelu, pro který se běžně užívá nebo by se měla užívat. Barevné a rozměrové tolerance výrobků, které plynou z charakteru keramické výroby a které povolují příslušné normy, nejsou považovány za vady výrobků.
Není povoleno používat abrasivní (s přísadou písku nebo jiných mechanických částí) a chemicky agresivní prostředky k čištění vodovodních baterií, koupelnových doplňků, koupelnového nábytku, sprchových vaniček a zástěn, akrylátových van, sprchových sedátek a jiných chromových povrchů. Dochází tím k poškození zboží a na případnou reklamaci v takovém případě nelze brát zřetel.